Power
Supplements

Bel ons

0481-707138
Power
Supplements
Sluiten
Waardering 9,4 na 1292 recensies
Zuiver. Getest. Bewezen.Lees hier waar wij voor staan
Natural Fat Control
Natural Fat Control

Whey en natural fat control samen

12 november 2010 22:14
Anton
Ik ben tijdelijk woonachtig op Cyprus en train drie keer in de week in een sportschool.
Mijn doel; afvallen, fitter worden, sterkere spieren.
Nu werd mij aangeraden Whey protein isolaat te gaan gebruiken (gelijk na het sporten) voor het sneller herstellen van je spieren.
Maar ik zag op jullie site ook de Whey natural fat control staan.

Zijn beide producten naast elkaar te gebruiken?

Ik ben 1.81mtr lang, weeg 75 kilogram en doe cardiotraining (20 min fietsen warm up; 220 cal, treadmill 30 min heuvelop 440 cal) en gewichten. In totaal 3x anderhalf uur in de week.

Ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven!

Alvast bedankt!
12 november 2010
Powersupplements - Kris
22:14De whey kan je nemen om je spieren te beschermen tegen afbraak als je weinig calorieën eet. Hetzelfde geldt als je niet zozeer weinig eet, maar wel veel energie verbruikt door het sporten.

Het beste moment om de whey te gebruiken is 45 minuten vóór je training. Je kan het ook splitsen: een halve schep voor en een halve schep na de training.

Natural Fat Control is goed samen met whey te gebruiken. Je kan het innemen bij de laatste maaltijd voor je training.

Wat je zou kunnen doen om het afvallen te versnellen is de 20 minuten warming up te laten vervallen en die 20 minuten te besteden aan extra ´leg presses´. Veel setjes van steeds 20 herhalingen met een fors gewicht. Nog beter zijn kniebuigingen met gewicht. Maar die oefening vereist wel een leer-proces om het veilig te doen en een goede instructie. Na elke set kan je kort (en rustig) de been- of bilspieren rekken. Dat houdt je soepel. Na de laatste set kan je wat meer tijd nemen voor wat langere en iets intensievere stretches.

Als je de eerste sets van de beenoefeningen lichter doet en het gewicht opbouwt, heb je al een goede warming up. Het kan zijn dat je de puf niet meer hebt om anderhalf uur vol te maken. Maar het effect op vetverbranding zal desondanks sterker zijn. De uren na een arbeidsintensieve beentraining met gewicht, zal je lichaam heel veel energie verbruiken.