Power
Supplements

Bel ons

0481-707138
Power
Supplements
Sluiten
Waardering 9,3 na 1234 recensies
Zuiver. Getest. Bewezen.Lees hier waar wij voor staan
Pure Whey Protein Isolate 2000g
Pure Whey Protein Isolate 2000g

Gevoelig voor lactose

12 november 2010 17:04
T Cox
Ik heb een enkele vraag.

Ik heb al een en ander whey product geprobeerd, maar ik krijg steeds terugkomende uitslag op mijn schouderbladen.en nek. Het lijkt op een soort acne. Volgens mij ben ik gevoelig voor producten die lactose bevatten, maar is jullie isolaat wel geschikt voor mij?

Tevens ga ik vanaf volgende week weer serieus trainen. 3 a 4 keer naar de sportschool en gecombineerd met een dieet.
Heb je nog tips voor mij kwa voeding en training (eventueel andere supplementen aanbevelen).
Ik wil inieder geval deels cardio en kracht gaan doen. Helaas ook cardio ja, want het vet rondom mijn buik moet eraf!

Ik hoor het graag!
12 november 2010
Powersupplements - Kris
17:06We kunnen niet garanderen dat je geen uitslag krijgt van onze whey. Maar de ervaring leert dat veel mensen onze whey isolaat wel verdragen en de gebruikelijke concentraten niet. Eventueel kan je ook de dosering matigen (halve schep per keer). Sowieso moet je niet te hoog doseren als je wilt afvallen.

Wat betreft cardio. Dat is niet nodig en kan bij sommige mensen averechts werken op het buikvet. Dat komt omdat ze teveel cortisol aanmaken. Effectiever is in korte tijd veel werk te verzetten met squats en deadlifts. Dat heeft een gunstige invloed op je hormonen (testosteron/groeihormoon) wat leidt tot aanmaak van spierweefsel en afbraak van vetweefsel.

Laat je wel goed instrueren over de techniek van deze oefeningen .

Een goede basis voor je programma is dan bijvoorbeeld als volgt:

Week 1

Maandag squat 5 maal 20 herhalingen
Woensdag deadlift 5 maal 12-15 herhalingen
Vrijdag squat 5 maal 20 herhalingen


Week 2

Maandag deadlift 5 maal 12-15 herhalingen
Woensdag squat 5 maal 20 herhalingen
Vrijdag deadlift 5 maal 12-15 herhalingen


Als je dit nog niet gewend bent, moet je het aantal sets geleidelijk opvoeren. Ga met deze oefeningen niet tot de uitputting. Dan verlies je de controle en kan je jezelf blesseren.

Zorg ervoor dat je niet te streng op dieet gaat. Dat verhoogt het cortisol weer wat niet gunstig is voor je buikvet.

Wat kan bijdragen aan vetverlies is zonneschijn. Dat bevordert de aanmaak van vitamine D. Ga op zonnige dagen rond het middaguur 20 minuten (10 minuten per zijde) in je zwembroek of korte broek in de zon liggen (geen zonnebrandcrème).

Vermijdt suiker en alle zoete dranken (ook fruitsap).

Succes!