2436 Recensies
Een serieus bedrijf
gisteren 18:22
H. Van der Spa
Top product! Ik neem weer de naturel versie, omdat ik niet van die smaakjes en zoet ben. Het proteďne poeder lost prima op! Zorg er voor dat je eerst de melk in de shaker doet en dan de proteďne erop. Heerlijk en eerlijk product. Volgende keer gewoon weer! Ook al omdat dit een serieus bedrijf is!
