2436 Recensies
Tevreden over kwaliteit, maar 1 capsule zou verbetering zijn
gisteren 19:50
Luce
Erg tevreden over de kwaliteit maar het zou een verbetering zijn als 1 capsule per dagdosis zou voldoen. Misschien dat dit ook scheelt in de prijs... je bent nu vrij snel door de pot heen.
Reactie Power Supplements
Bedankt voor de review. Het is fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van Natural Multi.
Het is helaas niet mogelijk om de dagdosis in één capsule te krijgen. De capsule is al behoorlijk fors, dus er kan niet meer in. De enige optie om meer ingrediënten erin te krijgen, is om er een tablet in plaats van een capsule van te maken. Dat heeft echter flinke nadelen: een tablet is hard, stroef en heeft randen. Dat maakt het doorslikken ervan vaak lastig. Ook kunnen we dan geen olijfolie als drager gebruiken, zoals bij de capsule het geval is. De olijfolie zorgt voor een betere opname van de vitamines.
Het is helaas niet mogelijk om de dagdosis in één capsule te krijgen. De capsule is al behoorlijk fors, dus er kan niet meer in. De enige optie om meer ingrediënten erin te krijgen, is om er een tablet in plaats van een capsule van te maken. Dat heeft echter flinke nadelen: een tablet is hard, stroef en heeft randen. Dat maakt het doorslikken ervan vaak lastig. Ook kunnen we dan geen olijfolie als drager gebruiken, zoals bij de capsule het geval is. De olijfolie zorgt voor een betere opname van de vitamines.
Een serieus bedrijf
gisteren 18:22
H. Van der Spa
Top product! Ik neem weer de naturel versie, omdat ik niet van die smaakjes en zoet ben. Het proteďne poeder lost prima op! Zorg er voor dat je eerst de melk in de shaker doet en dan de proteďne erop. Heerlijk en eerlijk product. Volgende keer gewoon weer! Ook al omdat dit een serieus bedrijf is!
Absolute aanrader
14 juni 2026 13:41
Ilker Demir
Sinds de opening van dit bedrijf in 2005 koop alles bij Powersupplements. Geweldige, supersnelle service en qua prijs hoef ik al ruim 20 jaar nergens anders te zoeken!! Absolute aanrader voor iedereen op het gebied van sport en gezondheidsvoeding.
Betrouwbaar qua zuiverheid
11 juni 2026 19:04
S Moonen
Goed product. Doet wat het moet doen en betrouwbaar qua zuiverheid.
Lost goed op, smaakt goed
10 juni 2026 11:49
Sebastiaan Stokla
Tot nu toe een van de beste betaalbare whey die er is. Goede kwaliteit, lost goed op, smaakt goed. Meer zoek ik niet.
Minder zin in snacken
10 juni 2026 07:44
Willie Van Haren
Super lekker, en goed voor je eiwitten
Minder zin in snacken
Minder zin in snacken
Muy buen producto!!
9 juni 2026 01:53
Luis Martin de Oliva
Muy buen producto!! Lo tomamos mi pareja y yo, y lo elegimos porque esta marca nos adjunta el certificado de composición de laboratorio.
Sienta muy bien, no se repite, no da pesadez y ademas esta muy bueno de sabor... me rece la pena, muy recomendado!! Nosotros pedimos siempre sabor vainilla!
Sienta muy bien, no se repite, no da pesadez y ademas esta muy bueno de sabor... me rece la pena, muy recomendado!! Nosotros pedimos siempre sabor vainilla!
Bestel deze al jaren met tevredenheid
6 juni 2026 12:05
Ashvan
Uitstekende eiwit, bestel deze al jaren met tevredenheid. De whey is koud verwerkt, wat ideaal is. Ook lost het goed op. Onlangs wel gevraagd of ze beschikken over een onafhankelijk geanalyseerde COA met absolute waarden (µg/kg) voor lood, cadmium, arseen en kwik, en of deze publiceerbaar is.
Reactie Power Supplements
Bedankt voor de positieve review. We laten de whey (en ook de overige producten) jaarlijks door het onafhankelijk laboratorium NutriControl testen op onder meer zware metalen. De resultaten waren tot nu toe altijd uitstekend en zijn op de website in te zien voor elk product. Deze tests zijn in aanvulling op de tests die de fabrikant laat uitvoeren.
Geweldige collageen
22 mei 2026 14:52
Linda Konings
Geweldige collageen. Gekocht vanwege mijn *** onderrug. *** zoooooo veel verminderd. Stop ik met de collageen merk ik al snel verschil. Nog een mooie uitwerking ervan mn gezicht echt baby zacht geworden ervan.
Sommige woorden zijn weggelaten om te voldoen aan de Europese regelgeving betreffende gezondheidsclaims.
Blij met de resultaten
22 mei 2026 01:12
Frank
Goed te mengen en zeer smakelijk "umami" (eiwitsmaak) voor de Naturel "smaak". Na een jaar gebruik blij met de resultaten.
Satisfied with the flavor
12 mei 2026 10:56
Patricia
I am satisfied with the natural flavor of the product. I was concerned about the bitter taste, but I mixed it with the juice of a lemon and the aftertaste became acceptable.
Fijn bedrijf om bij te bestellen
4 mei 2026 13:39
Martine Brand
Heerlijke smaak en fijn bedrijf om bij te bestellen. Leuk dat je proef zakjes cadeau krijgt bij je bestelling
