Power
Supplements

Bel ons

0481-707138
Power
Supplements
Sluiten
Waardering 9,4 na 1240 recensies
Zuiver. Getest. Bewezen.Lees hier waar wij voor staan
Pure Whey Protein Isolate 2000g
Pure Whey Protein Isolate 2000g

Wat heb ik precies nodig?

20 augustus 2012 09:34
Daniel
Hallo ik ben 1,68 cm en ongeveer 75 kilo. Ik heb een aantal jaar getraind en vrij veel massa al opgebouwd. Maar ik was 2 jaar gestopt met fitness en alle activiteiten waardoor ik 90 kilo was geworden. Ben inmiddels al een aantal maanden bezig en ik ben ongeveer 15 kilo afgevallen. Ik zit nu al een tijdje op mijn oude niveau qua intensiteit.

Ik heb al een potje van melk+eiwit aangeschaft bij de tuinen. Dat werd mij aangeraden omdat ik nog nooit eerder iets moet supplementen heb gehad. Dat zou beter zijn voor mijn lichaam. En wanneer die pot op is dat ik dan een normale whey proteïne zou moeten nemen. Inmiddels is die pot al bijna op. Ik voel dat ik nu wel klaar ben om met het echte werk te beginnen.

Maar ik wil niet opeens weer dikker worden. Ik heb al heel veel moeite gedaan om zoveel af te vallen. Ik moet nog ongeveer 5 kilo afvallen. Na heel wat vragen te hebben gelezen op deze site ben ik tot de conclusie gekomen dat. Whey Protein Isolate,Creatine en Visolie voor mij het meest geschikt is. Om geleidelijk wat strakker te worden,vet te verliezen en massa op te bouwen.

Mijn eetschema is als volgt.

Ik ontbijt eigenlijk niet. Misschien een stuk fruit maar nooit dat ik mezelf vol eet. Ik heb 1 grote maaltijd rond 22.00-23.00 uur. Ik eet nu iets langer dan 1 maand elke dag hetzelfde maaltijd. Gewokte groenten+100 gram kipfilet+100 gram garnalen. Dat is het. Ik gebruik ook geen druppel zonnebloem olie ik bereid alles in water. Wel 1 theelepel olijfolie.

Tussendoor eet ik zoveel mogelijk fruit en ik drink 2-3 liter water per dag.

Ik wacht op u antwoord zodat we een pakketje kunnen samenstellen. Alvast bedankt
20 augustus 2012
Powersupplements
11:56Hoi Daniel, Dat je niet ontbijt is geen probleem. Het kan zelfs helpen met afvallen. De maaltijden later op de dag zijn waarschijnlijk belangrijker voor spieropbouw dan de maaltijden in de ochtend. Als je zoveel mogelijk fruit eet, zou het wel eens zo kunnen zijn dat je niet meer goed afvalt. Zeker als je veel suikerrijke vruchten eet. Je eet nu eenmaal op een dag 100 gram kip en 100 gram garnalen. Dat zijn de enige bronnen van eiwit uit vaste voeding. De totale hoeveelheid eiwit is te gering voor iemand die aan fitness doet. Misschien is dat de reden dat je kijkt naar een eiwitshake. Ik denk echter dat je ook moet kijken naar extra eiwitten uit gewone voeding. Als je een shake gaat gebruiken, is micellaire caseine waarschijnlijk nog wat beter geschikt voor het aftrainen dan whey eiwit. De olijfolie mag je overigens best wat ruimer doseren.