Power
Supplements

Bel ons

+31 (0)481-707138
Power
Supplements
Sluiten
Zuiver. Getest. Bewezen.Lees hier waar wij voor staan

Tested caffeine

  • Tested caffeine

  • (2)
  • Caffe´ne, het meest gebruikte pre-workout supplement
  • 100 tabletten Ó 200mg cafe´ne
  • Pot voor 6 maanden gebruik
  • Aantal
    -
    +
Tested caffeine
1 x €7,90
3 x €6,90
Prijs
€7,90
Vanaf 3 stuks
€6,90
Aantal:
-
+


Op voorraad

Inhoud

100 tabletten Ó 200 mg caffe´ne anhydrous.

Dosering

Aanwijzingen voor gebruik:

  • EÚn tablet 45 tot 60 minuten voor een workout. Tablet met water innemen. Eventueel kunnen de tabletten door midden gebroken worden voor een halve dosering.
  • Niet gelijktijdig gebruiken met caffe´nehoudende voedingsmiddelen.
  • Gebruik niet meer dan 1 tablet per 3 Ó 4 uur.
  • Gebruik niet meer dan 3 tabletten in 24 uur.
  • Gebruik bij voorkeur geen caffe´ne vanaf minimaal 6 uur voor het slapen gaan.

Een voedingssupplement is geen vervanging van een gevarieerde voeding.

IngrediŰnten

  • Caffe´ne anhydrous*
  • Microkristallijne cellulose
  • Maltodextrine
  • Sorbitol
  • Magnesium stearaat
  • Stearinezuur
  • Silicium dioxide

* Geen aanbevolen dagelijkse hoeveelheid (ADH) vastgesteld.

Bevat geen bekende allergenen.

Veiligeápre-workout

Caffe´ne is het meest gebruikte pre-workout supplement. Het is bovendien spotgoedkoop. EÚn pot met 100 tabletten is voldoende voor een half jaar gebruik (bij 4 trainingen per week). Dat is maar 8 cent per heftige training!

In tegenstelling tot diverse pre-workoutsáop de marktáis caffe´ne veilig te gebruiken. Wel is het belangrijk deáonderstaande aanwijzingen in acht te nemen.ááá
á
Contra-indicaties en waarschuwingen

Maximale dosering van 1 tablet per 3 Ó 4 uur niet overschrijden. Gebruik niet meer dan 3 tabletten in 24 uur. Niet gebruiken bij zwangerschap, het geven van borstvoeding of hoge bloeddruk. Caffe´ne is geen vervanging van slaap.

Neveneffecten

Bij hoge doseringen, in combinatie met caffe´nerijke voedingsmiddelen of bij gebruik laat op de dag, kan dit supplement een of meer van de volgende neveneffecten veroorzaken:
nervositeit, trillerigheid, slapeloosheid, versnelde hartslag.

Indien men caffe´ne kort voor het slapen gaan gebruikt, kan dit resulteren in verstoring van de slaap. Inslapen duurt langer. Ook neemt de slaapefficiŰntie af; het aandeel diepe slaap en droomslaap wordt minder. Neem daarom bij voorkeur geen caffe´ne vanaf minimaal 6 uur voor het slapen gaan.

Caffe´ne combineert uitstekend met Natural Fat Control.